lördag 21 mars 2009

Ojdå ....



... det hade man nog inte kunnat tänka sig.

9 kommentarer:

mossfolk sa...

Otippat ;)

Elisabet. sa...

mossfolk: ja, verkligen! Men det är ju ett fint efternamn, så jag förstår dem ..-)hälsar en annan Nilsson.

Anonym sa...

Det kunde ju ha blivit Nilson med ett s, som den ena hette..;

Anna-Karin

Love, literature and gardening sa...

Lustigt - just den vigselannonsen lade jag också märke till i Trelleborgs Allehanda och funderade kring en stund...

Elisabet. sa...

Anna-Karin: åååå, du var observant du!

Det såg jag aldrig ..-)

Elisabet. sa...

Love, literature: du var lika o-observant som jag då ..-)

Kesu sa...

Hahaha! Underbart!

Elisabet. sa...

Kesu: ,-)

Men jag missade ju totalt att dom hade olika stavning på sitt Nilsson.

Kesu sa...

Det gjorde jag också - liksom de allra flesta skulle jag tro. Tycker fortfarande det är roligt.