torsdag 31 december 2009

  • Utmaning från kusinen i norr ...

  • Årets långsammaste - väntan på sommarsemestern

  • Årets mest onda: mitt knä dagen när jag fått ny knäled.

  • Årets bästa - semesterresan hemöver ..

  • Årets tjatigaste - Lidl-reklamen ...

  • Årets finaste - måste väl ändå vara sigge nilsson ..?

  • Årets mest kärleksfulla - sigge nilsson när han sover på mina magar ...

  • Året sorgligaste - att Gunvor lämnade oss.

  • Årets vackraste - kvällen på bryggan vid Mjällomslandet ...

  • Årets bok - kommer jag inte på.

  • Årets TV- ååå, alla dokumentärer från Norge .. "där man inte tror att någon kan bo", till exempel.

  • Årets pryl - Nä, jag bryr mig inte om prylar, inte så där så jag kan peka ut en enda.

  • Året musikbesatthet - julskivan som jag spelade tusen gånger om ...

  • Årets tidning - GP och DN. Tack Elenor och Linda!

  • Årets accessoarer - inga alls.

  • Årets bästa beslut - den där resan norröver ..

  • Årets vill ha - Laminofåtöljer, helst två stycken.

  • Årets känsla - att man har kommit på Rätt Spår.


Inga kommentarer: