lördag 4 september 2010

Ett alldeles underbart lördagsfönster ...


Klicka gärna.

På Facebook råkar min blick falla på den här bilden.

Den finns hos rara vännen Annika i Kävlinge, det är hon som blir pussad på bilden.

För mig är det här svindelvackert!

Naturligt .., fångat precis i ögonblicket.

Och titta på den unge mannens vänstra hand.

Och hals.

Tala om sinnligt ..., nästan så man får andnöd.

Håller ni inte med ...?

Fotografen - tummen upp för dig -, heter Jeny (ja, med ett n ...) Nilsson och fler bilder av henne hittar ni här.

(Och stort tack till Annika som skickade bilden, ja, jag hade gullbett ....).

7 kommentarer:

Tankevågor sa...

Jag håller med dig helt och hållet! :-)

Vilken bild!!

Mian sa...

Helt underbar bild!

mossfolk sa...

Underbart! Verkligen! Och jag var inne på fotografens egen sida, bara för att konstatera att där fanns massor av fina ögonblicksbilder.

Annika i Kävlinge sa...

Med risk för att bli anklagad för barnarov...haha...nejdå, den unge mannen är myndig...men ändå... : Jag hade lätt kunnat ta med honom hem! : )
Det var en heltigenom magisgt fin och rolig kväll hemma hos min äldsta dotter och hennes flickvän i Malmö.

Jeny, fotografen, är otroligt duktig på att fånga känslor på bild.

AiK...eeh...va? ; ) sa...

magisKt...heter det förstås...

Anonym sa...

Jag tycker att det ser ut som om kvinnan helst skulle vilja slippa blir pussad. Hon grinar ju illa.
Men gossen är charmig

Anonym sa...

Han kanske har dålig andedräkt...