fredag 17 september 2010

Och så ett ....



.... lördagsfönster från Grythyttan.

Ulrika höll i fönsterhåven.


Ps. Jag ser att Vän av ordning ... (jo, jo, det vet man nog vem det är - en mig närstående herre -) har meddelat att man måste följa fönsterlagen som säger att rätt fönster ska vara inne på rätt dag.
Men nu är det ju så att jag gör som jag vill .., och om lördagsfönstret kommer på en fredag, så får man ta det som en bonus. Så det så. I morgon kommer kanske ett fredagsfönster. Man vet aldrig. Ds.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Å fina Grythyttan!

Inte långt från härliga Loka Brunn.

Hon har god smak bästa Ulrika!

Turtlan

Anonym sa...

Å fina Grythyttan!

Inte långt från härliga Loka Brunn.

Hon har god smak bästa Ulrika!

Turtlan

Anonym sa...

Det finns faktiskt en fönsterlag som reglerar införandet av fönster på blogg.
Den säger i sin enkelhet att rätt fönster ska presenteras på rätt dag.
Vän av ordning

Christina sa...

Vilket vackert fönster!

Peter sa...

Förvisso är jag vän av ordning, så stor att det finns en och annan som gärna förser mig med etikett av mindre smickrande slag, men...

då det gäller dagar kvittar de för mig lika.

Lördagsfönster en fredag är en gåva jag därför med glädje mottager...och ser fram emot ett tisdagsfönster en söndag, för det vore verkligt spännande.

Hälsar varmt gör herr fotografen

...som lika dagar till trots tycker det känns rätt skönt med fredag.

Elisabet. sa...

Till er alla: ,-)))

Ja, det blir spännande att se i vilken ordning fönsterna kommer hädanefter.

Anonym sa...

Jaha, så det kanske blir än värre framöver.
Ja ja, ur led är tiden.
Men det var som sagt ett trevligt fönster.
V A O

Monica sa...

Vad fint fönster!