tisdag 1 februari 2011

Gråtframkallande .....

... är detta.

I alla fall slutet.

8 kommentarer:

Rexxie sa...

Visst var det bra?! Helt otroligt att de klarade av det (tror jag åtminstone; har inte sett sista avsnittet än :-)

Elisabet. sa...

Rexxie: med risk för att bli tjatig ..., det var helt underbart!

gunnar i vaplan sa...

Nja, inte min likör direkt :)

Elisabet. sa...

gunnar, för mig är det vägen fram till målet som är så fascinerande!

Elisabet. sa...

Rexxie, APROPÅ BEHÅN ...., DET ÄR LJUVLIGT ATT SLIPPA DEN!

Rexxie sa...

Jag kan ju delvis hålla med Gunnar när det gäller musiken (även om man inte hörde särskilt mycket av den), men programmet handlar ju mer om ungdomarna och deras jobb med att bli proffsiga körsångare på en kort tid.

När det gäller behån har jag inga synpunkter eftersom jag inte är särskilt intresserad av innehållet... :-)

Cecilia N sa...

Tack för att du tipsade!

Jag hade helt missat den här omgången.
Nu har jag sett tre avsnitt på raken!

Jag håller med sångerskan som på slutet sade till Elsie att hon skulle fortsätta sjunga. Himlars vad hon kunde låta utan skolning!

Och den där processen från "Vad i hela friden är det här för prickar?" till premiär är jättespännande.
Och jag kan tänka mig att den har varit extra fantastisk för de här ungdomarna som fick upptäcka en helt ny häftig genre.

Rexxie sa...

PS ang behån: Jag ändrar mig. Av rent estetiska skäl borde alla kvinnor ha behå med pushup-funktion hela tiden...