torsdag 16 juni 2011

Ett slingrigt inlägg ... (läs: orm!)

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Nu hamnade filmen upp-och-ner, men det får ni ta.

Monica sa...

Skönt det var en sån där ofarlig en, de är riktigt fina;-) och hu så långt PV ska cykla, såg det var fullbokat med 34000 cyklister, lycka till igen:-)

Monet sa...

Såna filmsnuttar ska det vara varning på.

Meddelande från oss ormfobiker som struntar i om det är kopparödlor eller riktiga ormar (eller som mitt småländska dagbarn sa en gång i tiden: Ourrmarr.)

Elisabet. sa...

Monica: ja, jag fattar inte hur man orkar sitta på en cykelsadel i 30 mil!!! Och hur orkar man hålla sig vaken hela natten? Inte en chans att jag hade klarat det, jag som inte ens kan vara på en fest längre än till två! Max.

Monet: nu har jag varnat ,-)
Hade planer på att hålla i den .., den var så fin, men nästa gång kanske jag vågar?

Ulrika sa...

Ååå vad fiiin!!

Elisabet. sa...

Ulrika: ja, och ännu finare i verkligheten .., lite kopparfärgad så där!