lördag 18 juni 2011

Grattis till en cyklande pensionatsvärd!



Det här, att cykla Vätternrundan, det tycker jag verkligen att du gjorde bra!

Och här kommer lite sprittande grattismusik!

Start 00:18
Gränna 03:16 02:58
Bankeryd 05:09 04:51
Hjo 07:09 06:51
Aspa 09:59 09:41
Medevi 11:17 10:59
Mål 12:09 11:51

Och tack till AP som lockade in pv i detta ,-)

Han är säkert väldigt glad nu, efteråt.

Nästa år kan ni vara med.

Ps. Han ringde nu, 12.26.
Dödstrött. Skulle lägga sig ner och vila och äta. Ds.

8 kommentarer:

Monica sa...

GRATTIS till PV, en fantastisk karl:-) Vilken cykling, vilken tid, vilken målmedvetenhet:-). Nu måste han känna sig rent tom så jag önskar honom (hemma igen) att bli översköljd av kyssar, smek, massage och god mat kanske av en romantisk sambo;-).

Cecilia N sa...

Grattis PV!

SoF sa...

Stort Grattis till cyklisten!

En för mig helt ofattbar prestation, precis som Vasalopp och annat...

Glada hälsningar från mitt Västergötland just nu i SOMMAR-duggregn! :)

gunnar i vaplan sa...

Grattis PV...!!!
Du är helt otrolig när du ger dig f-n på att fixa det du har bestämt dig för ;-))

Elisabet. sa...

Monica: njaaaa ,-) I alla fall får han blommor och några Plopp-choklad-godisar och nån kram ska han väl också få ,-))

SoF: ja, aldrig i livet att jag ger mig in på detta!

Gunnar: exakt, jag är djupt impad! Jag minns att när vi träffades och jag bad honom nämna en för honom typisk egenskap, så sa han nåt om tålmodig. Det gäller bara vissa saker; inte att hålla efter i garaget och sånt ..., haha, men när det gäller sånt här .., dååå!

Mian sa...

Grattis pv!
Jag är full av beundran!
Strongt gjort.

mossfolk sa...

GRATTIS PV!!!
Djupt imponerad över den prestationen!

Anonym sa...

Otroligt bra! Grattis PV!
från Biggan i samma ålder