onsdag 15 juni 2011

Nästan som julafton ...



Med posten kom en avi.

Ett paket på 10.4 kg låg och väntade på Matöppet i Slöinge.

"Men jag har inget beställt!" sa jag till pv.

Jag kunde inte fatta vad detta handlade om.

Nu vet jag.

I det tio kilo tunga paketet låg tjugoen böcker, plus en hälsning där det stod: "Trevlig sommarläsning! Hoppas att du inte läst allt!"

Så kan det gå när man har en väninna som recenserar böcker och därtill har ett stort hjärta och är så otroligt omtänksam!

(Och kameran gör mig så glad! Den här bilden togs i lillhallen som är mörk och inte en chans att föregångaren fixat detta utan blixt! Och ja, jag använder a l d r i g blixt, jag tycker bilderna blir iskalla).

2 kommentarer:

Mian sa...

Åh så många böcker! Spännande!
Nu kan du ligga i båten och läsa medan pv seglar. Han säger ju till när det är dags för ett "slag" :-)

Elisabet. sa...

Mian: ja, men det är så ont om plats i den lilla båten, så det blir svårt att läsa där .-)