torsdag 1 december 2011

Blir man glad, eller blir man glad ...?



Ja, jag blir det i alla fall!

10 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Jomenvisst...

Anonym sa...

Lycklig blir man...
Kram från Eva i Tyresö

Monet sa...

Vilken underbar artist han är. Han är jättestor här i Frankrike också förstås.

Så fort den unge pojken tog sina första toner fick jag gåshud. Ibland är det som om det kommer från himlen. Och vilken MAMMA som vågade be för sonen, det var ju inte klokt!!

ab sa...

Underbart, rörande!

Amber sa...

Kort sagt: WOW!!!

Elisabet. sa...

Till er alla: jag såg ju Bublé hos Skavlan (har alltid gillat honom skarpt!) och tyckte att han var så himla sympatisk! Nu blev han ÄNNU mera av den varan! Och vilken sångröst han har .., och vilken sångröst den unge mannen har !

AP sa...

Så bra! Lyssnar på honom hela dagarna faktiskt :)

Sven Teglund sa...

Mäktigt! Vilken tuff mamma! Och duktig son naturligtvis....

Elisabet. sa...

AP: å, tycker du om honom!! Jag tycker att han har en helt underbar röst!

Sven: först tänkte jag att det kanske var riggat på nåt vis ..., det kanske det var också, men lika duktig är han ju gossen ändå. Och lika nervös, stackarn ,-)

SoF sa...

Japp!!
Å var är den där näsduken nu då... ;)