måndag 12 mars 2012

Om någon timme ...


... kommer postbilen och då går dessa tre gröna paket iväg, för att - hopefully - landa hos respektive vinnare.

Det är Tankevågor i Stockholm, Biggan B i Hudiksvall och Monica i Sjöbotten (utanför Skellefteå) som nu kan invänta snäckor och lite annat smått och gott, bland annat en dvd-film skänkt av Monica i Frankrike, samt ett vackert akvarellkort från Eva i Östersund.

Den filuriga bruna tejpen, den kommer från Portugal och den här madamen.
Tack igen! säger jag.

Och än en gång: grattis till vinnarna!

Ps. Fourmum .., om du inte mejlar mig din adress nu, så blir det en lugg i håret ..,.-)
Och Inga i Vännäsby och Tessan .., halllååååååå! Ni har vinster att inkassera! Ds.

4 kommentarer:

Rexxie sa...

Blir det inte dyrt med porto? Skall jag starta en liten insamling? (eller så får du låna lite av Kiva... :-)

Hur går det med Kiva för den delen?

Rexxie sa...

Kollade just på Kiva!

Jösses vad du har lånat ut pengar!!! Du slår ju mig med hästlängder!

Nu får jag skämmas lite och slanta upp lite mer pengar!

Elisabet. sa...

Rexxie: nej, det ordnar sig .., vi handelsanställda har så bra löner! Men tack för omtanken!

Har jag lånat ut mycket pengar? Nej,det tror jag inte. Nu blir jag orolig ....

Biggan sa...

Spänningen är olidlig!!!!!
Mitt förslag om en stödgala, Elisabet??? Fundera en sväng!

Kram Biggan B