torsdag 15 mars 2012

Bloggare är sympatiska människor!

Jo, men så är det verkligen.

Ikväll telefonsurrade jag nämligen med Biggan B i Hudiksvall, hon som vann tröstpriset förra veckan och vilken härlig människa som uppenbarade sig i andra änden av luren!!

Om jag tänker efter .., har inte en enda av alla bloggare som man träffat i levande livet, varit annorlunda än jag hade förväntat mig .., och alla har varit sååå himla trevliga!

I Sälen fick jag sitta vid Solveigs matbord och titta ut på småfåglarna .., och känslan var densamma när jag åkte därifrån.

Tänk, så mycket värme som finns i bloggvärlden!

Äjmen.

7 kommentarer:

Fröken Blund sa...

visst är det coolt!!!
nu måste jag lusläsa din blogg för att se vad du har för grej med inköpslistor? spännande!

Elisabet. sa...

fröken blund: jag har sparat på inköpslistor i flera år .., kanske fem, eller mera? Jag hittar dem ju på jobbet och fascineras alltid över dem .., eller i alla fall ofta, för dom där listorna säger ju ändå rätt mycket om den som skrivit den ,-)

Ulrika sa...

Visst är det så!
Bloggvärlden är enorm och så fylld av värme!

Unknown sa...

Klart att vi är. Vi bryr ju oss om med-människan!

baratradgard sa...

Klickar Gilla på detta inlägg!

Evas blogg sa...

Så sant!

Elisabet. sa...

till alla: jag tror inte att bloggare är MER omtänksamma än andra, men absolut inte mindre heller ,-)

Många tycks ju tro att vi bara sitter och glor rakt in i datorskärmen, helt utan kontakt med Det Riktiga Livet ,-)