tisdag 6 mars 2012

Fiskaffär i Malmö ....


Bilden har jag norpat från deras hemsida, men det torde väl gå under begreppet "reklam".

Här står pv:s brorson Hannes och arbetar för att komma i ordning med lokalen där han och hans kompisar ska arbeta.

Det ska bli en fiskaffär/restaurang i Malmö och ååå, så jag önskar dem lycka till!!

Sedan tidigare har jag fått mig berättat att denne Hannes allt sedan tidig barndom har varit alldeles fascinerad av allt som har med fisk att göra och nu går förmodligen en dröm i uppfyllelse!

Nästa gång jag besöker Malmö, då vet jag vart jag ska styra kosan.

Nämligen hit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så roligt med fiskintresse!
Hoppas det blir en restaurang eller ska det bli en fiskaffär eller båda?
Kram Eva i Tyresö

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: det blir både och ,-)

Anonym sa...

Fint Elisabet!

Snacka om "dröm i uppfyllelse".... Ja han har varit helt tokig sedan vi var små. Fick sitt första fiskespö i fyraårsåldern, har åkt på diversefiskesemestrar, kan allt om fisk, äter nästan bara fisk, gick fiske och vattenvårdslinje på gymnasiet (flyttade till Osby för att kunna göra det) och som du vet han han ju varit fiskhandlare (och hobbyfiskare) sen hans gick ut skolan. Och har stort intresse i miljöaspekten av fiske också! Hållbart och ekologiskt ska främjas! Kan du ana en sån stolt tvillingsyster jag är (och lite komiskt är det att jag inte äter varken kött, fågel, eller FISK!)

Hoppas allt är bra med er.
Kramar
Joanna i London