fredag 30 mars 2012

Och Monet berättar om det bästa ...



Nybakad sockerkaka och en alldeles ljuvlig liten hund i famnen.

Du ville veta vad som gjort mig gladast i veckan? Jag kan med säkerhet säga att det var vårt roliga, slingrande och skrattande samtal idag på förmiddagen. Så mycket vi hann med att prata om och så glad och faktiskt upprymd jag kände mig efteråt. Det är så härligt med den här bloggvänskapen och det kändes redan sommaren 2009 när vi kom med husbilen och hälsade på er. Och fick underbar sockerkaka med vinbär och vispgrädde och rolig intervju av dig.


Då fanns inte Harry utan det är Dessi som så lugnt och avspänt sitter i både ditt och pv:s knä i det gula husets vackra och blomsterfyllda trädgård. Vi kommer gärna förbi i sommar igen på väg från Skåne norröver!

Kram och tack igen för en härlig pratstund!
Monet.
Ja, den här rosa randen var verkligen inte tänkt att den skulle komma här .., å, jag dör! hälsar Eliasbet.

Monet

Inga kommentarer: