lördag 12 maj 2012

Hurra, hurra, hurra, hurra!

På vift i Skåne .. Ulrika t.h och bloggerskan till vänster.

Idag fyller stickvärldsmästarinnan Ulrika år och jag vet faktiskt inte hur många, men det spelar ju ingen roll!

Ulrika var, förutom Leina och Malin dom var nog tvångskommenderade), bland dom allra första som kommenterade på min blogg, ja, det var nog en sju år sedan och på den gamla bloggen - den som inte längre finns -.

Och Ulrika var nog den allra första bloggvännen som kom på besök just till Ystad och inte bara en gång, utan flera gånger och vi har åkt Österlen runt och hälsat på i Danmark och på Ven och hon har hälsat på här i landet Halland och pv och jag själv har hälsat på henne i Västmanland och ja, hon har varit med hur länge som helst, känns det som! 

Aldrig har jag hört henne lyckligare än nu, tillsammans med rallymannen Marcus från Striberg!

Stort grattis härifrån nu Ulrika!

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Vad du är rar! Tack!! :-)

Jag fyller 41. :-) Och har firat dagen med att hämta hem en till pokal. =)

Och visst är det så att jag har nog aldrig varit så här lycklig förut.

Kraaaaaaaam!!

Rexxie sa...

Nämen, varför har du plockat bort den första bloggen???

Elisabet. sa...

Ulrika: du är snart ikapp mig ,-)))
Grattis till pokalen också!

Rexxie: ja, säg det .. jag blev dödens less på att försöka få bort några inlägg som inte skulle vara där och då suddade jag bort den.
Det var ingen stor sak.