söndag 6 maj 2012

Liten påminnelse ...


... för dig som vill vara med och berätta om vad som gjorde dig glad i veckan som gick!

Förra veckan handlade det bland annat om glädjen i att få en tupp och två hönor .., om att se en elev klara ett matte-C-prov ..., om närheten till barn och barnbarn .., om glädjen i att ha arbetskamrater som ställer upp och mycket mera!

Själv blev jag en dag - det var inte i förra veckan - överlycklig när jag såg en härligt redigerad tidningssida .., den liksom stänkte av glädje, i alla fall gjorde den mig glad.

Det är den som syns på bilden.

Vill du vara med?

Mejla då din glädje - kort eller lång, med eller utan bild - till bisse151@gmail.com, så lägger jag in alltsammans i nåt som liknar en lång tapetvåd.


5 kommentarer:

Ulrika sa...

Skickat. =)

Elisabet. sa...

Ulrika: emottaget ,-))

Turtlan sa...

Kommer senare idag!
Så gör det!!!

Elisabet. sa...

Turtlan: jag väntar ,-)

mossfolk sa...

Och jag har också skickat :)