måndag 14 maj 2012

Min egen glädje från veckan som gick ...

Alla resor till och från jobbet.
Bilden är från i fjolsomras.

Och bordet som pv gjorde så där i ett huj medan jag var på jobbet i söndags!
Nu fattas bara ett stag, det är aningen rangligt och bordet/bänken ska inte målas, utan får gråna så där som färgen på trädgårdsstolarna.

Krönikan som blev klar till vår facktidning.
Deadline var idag, jag mailade alstret till redaktionen i morse.
Pust.
Redaktören fick välja mellan två helt olika berättelser och hon valde den jag tyckte bäst om.
Det kändes bra.

AP och Taurus - det var en av de sista veckorna han var i livet -.
Glädjen över en kommentar, detta att AP kände sig så älskad av sin mamma.
Ibland vet man ju inte.
Nu blev jag så glad! 

Och flera bildmeddelanden från England från svärsonen på fotbollsresa med Emil, snart 13 år.
Här är Emil i nya Liverpool-jackan .., glad och lycklig.

3 kommentarer:

Christina sa...

Så fint alltihop, men jag fastnar för bilden av Emil - jisses så stor han har blivit!
Det är på ungarna man själv fattar hur gammal man är ;-)

Elisabet. sa...

Christina: ja, det är sant .., och tänk, att Emma nu är femton år! Det är ju inte klokt, men än värre är att äldsta dottern fyller fyrtio i augusti och hennes pappa SEXTIO i september!

AP sa...

FInaste Emil!