torsdag 5 juli 2012

Hörvärt ...

... tror jag att detta är.

Det är i alla fall vad jag tänker lyssna till just nu.

Fyra timmar kvar av ledighet.

Perfekt.

Efteråt: och ja, det var  v ä l d i g t  hörvärt!

Jag blir ibland så less på alla kändisar som väljs till sommarpratare .., kanske är det så att det är just såna som lockar lyssnare, men för mig är det här andra så oändligt mycket mer intressant.

Det kanske inte är så professionellt utformat - programmet - men oj, så mycket att ta del av!

Ett minus är att man inte får lyssna till musiken, annat än som korta snuttar.
Och dom är sannerligen  korta.

2 kommentarer:

Monica sa...

Har du hittat andra sommarpratare? Det verkar intressant med henne. I år har jag inte hört någon än i P1, får se hur det blir med lyssnandet.

Elisabet. sa...

Monica: ja, många (kanske alla?) lokalradiostationer har egna sommarpratare och jag ska - när jag får tid - ta mig tid och se om jag hittar flera ,-)

Det är inte alltid som den vanliga kanalen har dom bästa.