fredag 31 augusti 2012

Obs. bild på fötter - BLUNDA -!

Tänk .., att hon som står till höger på bilden och inte har låtsasmålade naglar som sin mormor .., hon har  idag fått veta att hon är uttagen till flicklandslaget i fotboll .., visst får man berätta det utan att man kallas för mallpotta?

Jo, det tycker jag!

Jag är så innerligt glad för hennes skull!

Bilden togs när vi var i Grekland på semester och jämförde våra fötter.

Bloggblad berättade på Facebook att det finns människor som nästan kräks när dom ser bilder på andras fötter .. , nu varnade jag redan i rubriken!

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Landslaget!

Vad ska det bli av barnbarnet?

Kanske dags att lägga in om ledigt sommaren 2016 så Ni kan åka till Rio.... ?

Spännande!
Hälsa Grattis!

Cecilia N sa...

Heja heja!

Heja flicklandslaget!

bettankax sa...

Sååå roligt:)) GRATTIS!!

Anonym sa...

Jag tillhör inte dom som kräks! Vad kul med en plats i flicklandslaget, det är klart man får, eller t.o.m måste berätta det! Gratulerar!

Elisabet. sa...

till er alla: ja, ni förstår så roligt det är och att lillbrorsan är stolt över sin storasyrra, det är också roligt!

Fru Hansson: så sköööönt! Ja, att du uthärdar, menar jag ,-)