tisdag 11 september 2012

En sån skulle man ha haft!

Så här skriver den senaste vinnaren i Uppmuntringslotteriet; apropå eländet med min tillfälligt förlorade resväska - den som dessutom tillhör äldsta dottern -!

"Hej Elisabet!

Tusen tack för tavlan, snäckorna och fjädern!
Kommer att passa toppen i det rum vi renoverar efter två vattenläckor...
Inte så mycket kvar att göra - bara några taklister och sen fundera ut hur den inbyggda hyllan ska ramas in .

Skickar med en bild på min resväska.
På 80-talet när jag skulle ut och resa fick jag en gammal väska från mormor och morfar.
Som synes är min favoritfärg grön! Jag målade även dit Kalle Anka, fanns inte en chans
att någon skulle gå iväg med den utan att jag märkte det ;-)
För tillfället är den fylld med barnens gamla barnböcker, i väntan på ev. barnbarn :-)

Skönt att du fick tillbaka din väska och förhoppningsvis får den andra mannen även sin så småningom.

Tack för att jag får följa med på dina resor :-D

Kram Kerstin."

Inga kommentarer: