tisdag 2 oktober 2012

DBIV för Ulrika i Västmanland ...

 
Veckans bästa är också det bästa på väldigt mycket mer än en vecka: jag har varit på mina vänners bröllop. Bruden är en av mina allra närmaste vänner, och brudgummen är även han en mycket kär vän. Jag hade lyxen att få vara hos och med dem under hela helgen. 
 
Bodde hemma hos dem och hann umgås med dem och ett helt gäng andra underbara människor även utanför själva bröllopet, så att säga.
 
Själva vigseln skedde i deras trädgård och sedan blev det middag och fest i en lokal inte långt därifrån. Underbart underbart bröllop! Annorlunda och till 100% alldeles väldigt L & T. 
 
Och trots att gästerna kom från alla möjliga olika "världar" så kändes det (och inte bara för mig törs jag säkert påstå) som om vi alla känt varandra länge -helt enkelt en fantastisk stämning!

Inga kommentarer: