söndag 4 november 2012

Men den där ...

... lilla lampan, den som heter "Non", den tycker jag verkligen om.

Ännu mer perfekt hade den varit, om den vore lägre i höjd och om den böjbara delen varit längre.

Pensionatsvärden är ingen fantast av smålampor här och där; av "onödig belysning", helt enkelt.

Själv tycker jag just den biten gör hur mycket som helst att få det ombonat.

I det här fallet, med "Non", är vi helt eniga.

Jo, det blev bra.

Och nästa helg ska cd-hylla nummer tre komma på plats.

Det är då Van Morrison, Bob Dylan och Jimi Hendrix ska få dela plats med Dinah Washington, Ottmar Liebert och Andrea Bocelli.


1 kommentar:

Eva i Tyresö sa...

Tänk vilken grej----att kombinera era olika tillgångar både fysiskt och psykiskt..
Det blir mer än dubbelt. Det förmeras .
Jag längtar efter er och havet.....men jag måste ge mig till tåls.