onsdag 19 december 2012

DBFV för Ann i Göteborg ...

Det bästa förra veckan var när jag och min kollega Eva höll Öppet Hus i våra nya lokaler.
Vi var ganska stressade över det hela och vi hade förberett kvällen noga med bubbelvin, ost och valnötter.
Alla som kom skulle också få en gottepåse med sig hem och vi skulle också ha ett lotteri.
Gottepåsen bestod av ett litet prov på “Maria Åkerberg”, ekologisk hudvård, som Eva säljer och som jag absolut kan rekommendera. Från STORARTAT låg det ett bokmärke, so man trär över boksidan.
 
Eva lottade ut en massagebehandling, från STORARTAT var vinsten en valfri sjal eller ett smycke och från vår hyresgäst fr.o.m. 1 januari , Anneli kostrådgivare, lottades det ut, ja just det, en kostrådgivning.
Det kom många fler än vad vi vågat hoppas på, många hade med sig vackra blommor, godis och andra lyckönskningspresenter. Det var så roligt hela kvällen att vi alldeles glömde bort att ta bilder.
 
Jag sålde också lite roliga smycken och några linnekassar och flera kvinnor, som bor i området, upptäckte också att jag även hjälper till med ändringssömnad.
När kvällen var över och jag sparkat av mig mina nya klackskor kände jag att jag var dödstrött – men väldigt glad.
Det var en mycket lyckad kväll!
 

Inga kommentarer: