söndag 16 december 2012

DBFV .....

Så är det dags igen att summera veckans bästa ., det som fastnade i hjärtat .., det där som värmde lite mer än det övriga!

Idag är det söndag .., hela veckan har gått .., och vill du vara med, så mejlar du in ditt bidrag till bisse151@gmail.com och så blir det dragning på onsdag igen.

Bilden visar vad som värmde mitt hjärta nån gång i september; den där underbart vänlige renhållningsarbetaren i Hyde Park i London .., han som tog sig tid att prata med alla som frågade efter vägen.
Tänk, om jag hade vågat fråga efter hans namn!

För exakt ett år sedan höll vi också på med uppmuntringslotteriet, men hur jag än letade, ja, så hittade jag inga bidrag. Då kom jag ihåg! Då räckte det med att ni bara i en kommentar skrev att ni ville vara med.

Men för åtta månader sedan, då gällde andra regler.
Det här var det jag hittade först av allt.

Och titta här, så mycket glädje!


Inga kommentarer: