torsdag 27 december 2012

Nästan som ett mirakel ...


... är det, detta att ha en väl fungerande dator!

Snabb är den och härlig att jobba med!

Och plötsligt kan jag använda mig av Spotify utan att behöva ladda ner den efter varje stängning!
Och jag kan lyssna på min egen spellista och nu hoppas jag verkligen att alla bloggvänner slipper se min vad-jag-spelar-lista i sin e-mail eller på facebook, ja, var gång jag loggar in på spelsidan.

Patrik har x:at för "nej-möjligheten" till att visa hela världen vad man för tillfället lyssnar till för musik.

Hojta gärna om det inte fungerar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis til din nya dator! Jag fick en ny jag med av en ovanligt snäll tomte! Är så glad för den. Min förra höll på att rasa samman i sina beståndsdelar. Har ju såklart levt ett tufft liv och flackat med mig fram och tillbaka i packningen till och från ön till exempel. Men den började låta som ett tröskverk och var sååå seg så den behövde gå i pension. Nu sitter jag här och skriver min första kommentar på den.....till dig såklart.

Tänkte fråga dig en sak. Visst var det du som skickade efter fågelmat på en speciell sida på nätet? Har för mig att du länkade till en sida med alla möjliga bra fågelmatsgrejer.....vet du vad jag menar och har du i så fall kvar länken till den?

Lisbeth på Tankevågor

Elisabet. sa...

Lisbeth: ja, nu vet du ju redan ..., www.vivara.dk, tror jag.

Elisabet. sa...

Ps. Och så rar och vänlig du lät, Lisbeth! Ds.

Ulrika sa...

Å men det är ju roligt att se vad ens vänner lyssnar på, då kan man hitta ny rolig musik!

Kram kram från sticktanten, just hemkommen från ännu ett besök på akuten. *Suck*