måndag 24 december 2012

Och till alla ...

... rara, goa, underbara, glädjespridande bloggvänner - var ni än befinner er - så önskar jag er en riktig God Jul!

Nu är klockan sex på morgonen .. jag har varit vaken sedan fyra och lyssnat till P4-prat och hälsningar från olika platser i världen och när det var bara någon kvart kvar innan väckaren skulle gå i gång, dåååå kände jag hur sömnen kom tillbaka, men då var det så dags!

Jag har nog glömt bort hur det är att arbeta från morgonen.

Det regnar ute .., undrar just hur vägen till Haverdal ska vara och pv är också uppe; han ska filma Juladoppet i havet idag!

Ha det så gott allesammans!

16 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt God Jul till er alla i det gula huset på kullen i landet Halland!
Både tvåbenta och fyrbenta!
Och lycka till med allt jobbandet i helgdagarna!
Ps. Här i Lysekil är vi ganska insnöade...men får väl försöka gräva fram bilen till ett julbesök. Ds.Monica i Lysekil

mossfolk sa...

God Jul!
Här är det tre minusgrader och snöar :)

Guy sa...

God Jul!
Det var en härlig början på julaftonen. Svalt och skönt, bara runt 25 °.
För mig blir det jul utomlands för första gången, utan några julsaker eller -mat.
Det blir ett restaurangbesök i alla fall framåt kvällen.

SoF sa...

JULAFTONS-KRAM!!!

Eva i Tyresö sa...

Så kul att PV ska filma.PV! Gå in i Hemköp på vägen. Där står en söt kvinna med glögg och pepparkakor.
God Jul!

Anonym sa...

En riktigt God Jul önskar jag er därnere i Halland.
Tack för att ni finns och sprider sån glädje omkring er.

Kram från Lena i Gävle

Anonym sa...

En riktigt GOD JUL med mycket gott och mys önskar jag er i gula huset!!!!!!!!!!Kram Åsa

Anonym sa...



Varma julhälsningar till er båda från ett oversvämmat Cornwall.

Lillan

STORARTAT! sa...

God Jul bästa marknadschefen!
önskar VD

Anonym sa...

Er riktig god jul till dig, Elisabet!

Monet sa...

Ja en god fransk Joyeux Noël-hälsning från ni förstås igen från oss i Provence! Tack för det fina julkortet och godis!
Kram från oss alla tre

Steel City Anna sa...

God Jul!

Turtlan sa...

God Jul från mig också.

Jag var också uppe i ottan för att jobba. Van att börja kl 8 men idag kl 645. Herre je så segt att komma upp. M låg kvar så gott och sov....
Jag är ju.ingen morgonpigg person....

God Jul till Dig o PV! Hoppas julfriden lagt sig i Gula Huset.
Ikväll ska jag äta julgodis från samma hus :-)

Kram kram!

Anonym sa...

God Jul önskas från ett vintervackert Mantorp.
Anne

Bloggblad sa...

God jul i stugan! Här har det snöat massor, svårt att pulsa fram på vanliga stigen i skogsparken. I dag har vi bara slappat, sovit lite nu och då efter att ha provsmakat julmaten. I morgon blir det "på rikt" - då kommer tomten.

Nu ska jag strax fila lite på frisyren innan jag åker ner och sjunger på midnattsmässan med 8 andra damer.

Men först lite gröt i kistan! Ha det så gôtt, både du och pv!

Elisabet. sa...

Till er alla: jag stuuuupade när jag kom hem från jobbet igår .., orkade inte göra Janssons som det var tänkt .., föll ihop bara i en hög på soffan och sen i säng!
Nu först har jag orkat ta mig till datorn ,-)

Så ..., tack för alla hälsningar och hoppas att ni har en underbar julafton!