söndag 17 februari 2013


För lågt blodtryck ...?

Ingen fara.

Bara läs detta.

5 kommentarer:

Lena sa...

Jag saknar ord...

Rexxie sa...

Bra att någon skriver om det, men tyvärr tror jag inte att det kommer att hända särskilt mycket...

Monica i Lysekil sa...

Jag har delat detta på FB.
Påminner mig om vad som hände när min mann dog!

Steel City Anna sa...

Zaremba är nog en av världens bästa journalister. Psykvården kan man nog skriva mycket om. Tänk alla som inte har några anhöriga som för deras talan. Det är väldigt obehagligt.

Rexxie sa...

Såg just på 112 På liv och död hur ambulanshelikoptern åkte ut på tt misstänkt pulsåderbråck, och när de konstaterat att det inte var akut så bjöd frun i huset på morgonkaffe och smörgåsar innan de åkte in, så det finns små ljuspunkter....

(och som vanligt babblade de "tysta" norrlänningarna på som sjuttsingen)

:-)