onsdag 20 februari 2013

Tre dagar på raken ...

Och kunderna var överlyckliga igår. Solen visade sig!

... av ledighet och vi är fortfarande inte helt kuranta, framför allt inte pv.

Idag ska han in på jobbet och förbereda för vikarierna nästa vecka och själv ska jag inte göra mer än nödvändigt.

Åååå, så jag saknar detta att ha en dagstidning!

Visserligen kommer den fredag - söndag, men ändå.

I tv visas just nu exempel på  "gravid-appar" och det slår mig att allt är så annorlunda numera!

Och apropå gravid och småttingar (igår hade jag en liten 4-årig tös i kassan .., hon visste precis vilken månad såväl hon själv som lillasystern vad född i  .., "jag i juni och min lillasyster i oktober!" sa hon och smajlade så glatt, allt medan hon packade i sin mammas varor ...), så tänker jag på glädje .., och då tänker jag på er!

Ni glömmer väl inte att lägga veckans hjärtevärmarstunder på minnet!






Inga kommentarer: