torsdag 21 februari 2013


Plus och Minus ...

Det finns tv-program som jag tycker mer om andra.

Ett av dem är Plus.

Enjängd som jag är .., så hade jag förfärligt svårt med det nya programupplägget, ja, när Sverker tackat för sig, men nu ..., nu tycker jag att Plus har blivit jättebra!

Frånsett bakgrundsmusiken som ibland dränker pratet, är det finurligt upplagt .. jag fullkomligt älskar jämförelser mellan olika varor (för några år sedan utsågs Serla toalettpapper till det mest prisvärda; gissa, vilket jag använder sedan dess ..) och ikväll var det så dags för jämförelser av olika spolarvätskor, där det uppenbarades att den billigaste varianten - STARTA - var den klart bästa!

Jag kommer även ihåg när Icas teflonstekpanna skåpade ut andra, betydligt dyrare sorter!

Jepp!
Plus är ett program helt i min smak!


3 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Ulf sa att spolarvätskan som man kan tanka på macken är DYR!Det var på OK.

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: men jättebra att den möjligheten finns!

Bert Bodin sa...

Och så hoppas jag att du är den som går till fruktavdelningen och putsar bort alla de där ytterst irriterande klistermärkena på äpplena.

Jo - det tycker jag verkligen att du ska göra.

Basta!