måndag 29 april 2013

Det bästa för Eva på Frösön ...


Hej Elisabet!

Nu kommer jag ju inte att befinna mig i Sverige vid nästa dragning och jag kommer inte att kunna se den. Men det kan ju vara roligt att ha något att se fram emot när vi kommer hem igen.

Det bästa i veckan har nog varit att, trots kyliga vindar, jag såg några små blåsippor under hundpromenaden. Det finns hopp även i denna del av landet.

 För övrigt så gläds jag åt att fundera ut packning, kolla flygtider, kolla väderlek för Skottland. Och mailen som droppar in, "You are welcome to us.....". Det känns verkligen trevligt att få dessa meddelanden från de hotell vi ska bo på.

Kram Eva


Och så händer detta! 
Eva snubblar idag på förmiddagen på en av Östersunds trottoarer, faller pladask i marken med näsan före ..., och nu väntar tandläkarbesök vid tvåtiden idag. 

Måtte nu inte tanden vara spräckt!

1 kommentar:

Evas blogg sa...

Tanden var inte spräckt. Tack och lov. Tandis tog röntgen och fotograferade. Utifall att det skulle bli nåt och jag behöver kontakta försäkringsbolaget. Men just nu såg det bra ut. Håller tummarna att det fortsätter så. Tack för ditt samtal!