söndag 8 december 2013

Det bästa för Lisbeth i Stockholm ...


 God morgon Elisabet!

Nu vet jag att jag verkligen är här och knackar på dörren i sista sekunden för att få vara med i lotteriskålen. Men den här gången måste jag få skicka ett bidrag. Som alla andra hoppas jag på chokladen såklart. För här kom då äntligen våra barnbarn och de lyckades landa på Arlanda trots Sven som såg till att andra flighter blev inställda. 
 
Lyckan är total denna helg när vi passar på att fira minstingens 2-årsdag och en för tidig julafton. Vi har hunnit med ett besök på Junibacken och vi hade så genuint roligt bland alla barn och utanför fönstret så snöade det. 
 
När vi kom hem pysslade vi med julpynt, pepparkaksbakning och minstingen tullade omkring och klappade katter och Roxy och sjöng ”Tipp, tapp, tipp, tapp” och mitt hjärta svämmar över av kärlek till de här två små. Tänk så mycket glädje de ger oss!

Lisbeth (Fönsterbilden är tagen på Junibacken på Djurgården)


Inga kommentarer: