söndag 4 maj 2014

Det bästa och vinnarna ....

I senaste dragningen blev det tre vinnare och det var Eva på Frösön som vann smörkniven som inhandlades i Sälen (vi har en likadan som jag bara älskar!, så leeeen och fin!) och min affärskollega Jessica på Ica i Västerås, hon får en påse små, små Leanderklockefrön - gåva från Solveig i Dalarna -.

Lotha som pillrar med örhängen ...

Förstapriset var örhängen, förfärdigade av Lotha, dotter till min kusin Barbro, ni vet, mellansystern.Vinnare blev ingen annan än Lothas mamma och då loooog vi så här mycket.

Det är Lotha som syns på bilden och det var hon som hade gjort örhängena som gick till Monet i Frankrike för ett tag sedan.

Tack till er alla; ni som bidrog med glädjen och ni som stod för vinsterna!



3 kommentarer:

Monet sa...

Ja, och Monet, på tillfälligt Sverigebesök, tackar igen för de fina örhängena. Ett av paren gick direkt till min gästande syster som blev sååå söt i de dinglande pärlorna!

Anonym sa...

Om jag inte minns fel var det de som hade många äkta pärlor också.
PV, expert på pärlor.

Monet sa...

Sh-t, det visste jag inte! Ska genast berätta för min syster om fyndet!