söndag 21 september 2014

Mitt eget bästa ...


Den där kvällen i London när vi på kvällen träffades och åt middag.
Döttrarna, Emma och hennes kamrater, Micke, pv och jag själv.

  

Och mötet i hotellfoajén - sköna skinnfåtöljer i olika grupper - med Jean och Cyril '
från Nottingham .., dom som firade sin trettioförsta bröllopsdag.


Och den där söndagmorgonen i London ..., med texasborna Toy och Don intill
vårt bord. Småpratet ..., värmen i kramen som gjorde mig så rörd, så rörd.


Lördagkväll i Hyde Park .., AP har inhandlat fyra urläckra behåar och visar upp dem för
storasystern, som minsann också shoppat sådana. Jag föreslår att vi - i stället för den lilla svenska flaggan - ska hissa upp dom fina bysthållarna i flaggpinnen i stället, men ingen bryr sig om min idé.




Och slutligen söndagkväll i Malmö hos Anders.
Småprat .., en långbent son intill sin mamma i soffan .., känslan när man stryker med handen över det stubbade håret och man upptäcker hur mörk sonen egentligen är i sig själv, i håret, alltså.



1 kommentar:

Bloggblad sa...

Så härligt!
Jag kommer mig visst aldrig för att skicka in bidrag. Får nöja mig med att jag mår bättre än på väldigt länge. Livets bekymmer är hanterbara och jag har haft mycket roligt för mig så här långt under hösten.