lördag 2 december 2017

Det bästa för Gunnar i Jämtland ...
(eller i Vaplan, egentligen ...)


Det bästa för mig på länge var när Riksteatern kom till Krokomshallen med sin föreställning "Vi som bor här".



Så här glad och stolt är jag när jag fick träffa Martin Emtenäs och Stefan Sundström.
Detta var lördagen den 25 november.

//Elisabet säger: det var vid bloggträffen i Steninge i maj 2009 (eller var det 2008) som vi träffade Gunnar för första gången. Fram till dess hade han varit en flink bloggare, ja, han hade ju en blogg där man kunde kolla på webbkameror över hela landet också. För att inte tala om webbkamera vid fågelbordet och så skulle man försöka ta en bild med så många besökare vid bordet som möjligt och jag satt mest hela dagarna och spanade och tänk .., jag vann en fågelbok!

Då, på den där bloggträffen hämtade vi Gunnar på järnvägsstationen i Halmstad och på en enda gång tyckte vi om honom och det slår mig när jag ser bilderna här ovanför - där när han blir omfamnad och det är så varma leenden - att just så är det med Gunnar, man blir glad av honom.
Och han är så snäll och omtänksam.




Ett litet smakprov ...

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Åååh jag är så avis på dig, Gunnar. Jag har inte många "idoler" men Stefan Sundström är en stor sådan. På alla vis.
Wow!!

mossfolk sa...

2009 måste det ha varit... Så kul det var att få träffa flera bloggare!
Och vad det är roligt det är att läsa om alla veckans bästa. Som en riktigt glädjekick!

Ruta Ett sa...

Ja, det var verkligen en rolig träff!