måndag 14 maj 2018

Det bästa för Ulrika ....


Ännu en vecka som är sprängfylld med bästa-stunder!

Vi har firat våra födelsedagar, sönerna och jag. Chrille blev 21, Andreas 25 och jag 47. Jag känner mig ungefär jämngammal med dom. :-)
Vädret har varit så härligt med sol och sådan värme (+26 idag!), lite regn och åska och dofter som gör en så lycklig så man nästan spricker. Nu blommar häggen och man förstår precis varför detta kallas hänryckningens tid!


Jag har badat flera gånger. Isande kallt i vattnet men luften är ju varm och hur som helst så får man en sån lyckofnattkick i kroppen efteråt så det finns nog inget i världen som slår den känslan. :-)
Inget nytt jobb har jag än och inte vet jag var eller hur jag kommer att bo men äh, sånt löser sig.
Det är ju inte lycka hela tiden, men det är definitivt den dominerande känslan. :-)
 
 
Igår en såå fin födelsedag att den kommer att glädja mig länge, länge. Lammsläpp, världens finaste presentbrev från Chrille, fika med kompis och mycket annat.
 

Inga kommentarer: