lördag 9 februari 2019

Ett tips ....

Bilden från Guys blogg ..., få se, VAR är nu bankomaten!?

Så här är det: jag håller aldrig koll på hur många - eller hur få - människor som tittar in här på sidan, men jag vet hur glad jag blir när någon har lämnat ett tassavtryck och skrivit en aldrig så liten kommentar. Förmodligen är det likadant för andra bloggvänner.

Stor glädje är det därför när Guy från Arvidsjaur nu är ute på resande fot, just nu i Vietnam.
Jag tycker verkligen om hans sätt att skriva och med bilderna till.
Och ofta en portion filurig humor (eller självdistans) som pricken över i.

Om bekymret med att komma åt pengar, vittnade han om idag..
Det här att hitta en bankomat.

Och ja, hans bilddagbok rekommenderas  v a r m t!


1 kommentar:

Christine sa...

Kärleksspell är väldigt enkelt och inga biverkningar, jag fick min ex att älska mig igen med kärleksspell, om du är svårt att få din man / fru att älska dig igen, kärleksspell är den lösning du behöver för att göra det hända. Du kan kontakta Dr Ekpen idag för att kasta kärleksspell för dig eftersom det fungerar för mig och jag vet också att det kommer att fungera för dig också. Kontakta honom på ekpentemple@gmail.com eller whatsapp +2347050270218.