tisdag 25 juni 2019

Dagens fönster nr 2 ....
(Eller ... jag kan inte räkna dem alla ..!)


Det sker stora saker här i världen .., ja, jag har fått en fönsterbild från pv!
Och att han, mitt i eländet med båtmotorn tar sig tid att gå ner i ruffen och ta fram fönsterhåven .., det kallar jag omtänksamhet!

Här ligger han i alla fall i norra hamnen i Helsingborg och väntar på att vinden ska mojna lite, så han kan segla vidare till Råå och - hopefully - få hjälp med motoreländet.

Och apropå fönstret, så sa pv, "ja, den här fönsterbilden kommer väl in i maj nästa år ....".
Nej då .
Jag lovade att den skulle få samsas med annannans här under .., det har hon säkert inget emot.

Tack pv!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Det kan ju inte bli för många fönster liksom, det är roligt! :-)

Lycka till idag, Pv!

Elisabet. sa...

:)