måndag 24 juni 2019

Kvällens fönster ...


Ett fönster från Strömsunds hembygdsgård .., kommer via Ulrika

Strömsund, ja. Där blev getingstungen en gång .., först i Vilhelmina hos moster Lisbet, sen körde vi vidare och handlade på Ica i Strömsund och då blev jag stungen för andra gången .., i samma fot! 
Förmodligen hade getingen inte dött och på nåt sätt hamnat mellan fot och sandalen. Ååå, så ont jag hade! Den där Icabutiken var så vansinnigt fin, med massor av lokala produkter! 


Och utanför hembygdsgården stod Jorm ..., skriver Ulrika.

Tack snälla för bilderna! säger jag.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Och vid Jorm finns en ljudanläggning, så rätt som det är börjar Jorm och gänget prata och sjunga, jag hoppade högt! Haha. :-)
Men KUL, för åh som jag ÄLSKAR Dunderklumpen och gänget! :-)