torsdag 26 september 2019

Vad jag såg ....

















.... på långrundan med harry.

Och det blev varmt i sticketröjan och så pass vind att håret stod åt alla håll och kanter (klippning på måndagmorgon!) och jag mötte en man och en kvinna och vi pratade om hur knepigt det är gå längs kustvägen där det helt saknas vägren och nästan hemma mötte jag två män - en av dem kund i affären och vi hejade - och jag konstaterade att Ecke och Britt inte är på plats.

Och jag vet att det är inte perfekt skärpa på bilderna .,. jag borde ha läsglasögonen på nästippen i stället för på huvudet.

3 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Värst vad du har blivit fotopretentiös. 😉

Bilderna blir knivskarpa när du klickar på dem. Så är det alltid i bloggen.

Ulrika sa...

Ja det är aldrig några fel på bilderna härifrån heller.

Här har jag just anlänt Striberg, du vet DÄR JAG ÄR SKRIVEN. ;)
Nu blir det husvagnen några dagar till, sen går flyttlasset på söndag.

Elisabet. sa...

Bert och Ulrika (:): jag borde kolla ögonen, ja, om det är som ni säger.