torsdag 5 december 2019

Dagens fönster ....


När såg man en sån blå himmel senast?
I september kanske?
Och var finns den himlen?
Jo, i Portugal, hos annannan.
Hon skriver att hon bara inte  k u n d e  motstå det här fototillfället!


Här har det fått bli ett svartvitt foto, ja, jag bara testade.
Jag tycker nästan lika bra om det, men man känner inte värmen på samma sätt.

Tack annannan med alla n:n! 
(Och ni har väl läst hennes inlägg om alla virtuella sparkcyklar? Jo, jag har snart ett helt cykelställ med såna i min länklista!)

4 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Mina kommentarer hos annannan är också som sparkcyklar som hamnar - ja, jag vet inte var. Fram kommer de inte.

Elisabet. sa...

Bert Bodin: du har ju också Blogger som jag själv; för att mina kommentarer ska synas hos henne eller hos Walkaboutsweden, måste jag (när jag skrivit vad jag nu hade på hjärtat) klicka på "ändra" och så google, annars går det inte. Eller om det är tvärtom? Har du testat?

Bert Bodin sa...

Jag har ett Wordpresskonto, också. Hennes blogg ligger ju i Wordpress, så jag tycker det borde räcka.😊

Elisabet. sa...

Bert Bodin: aha ...! Så underligt.