fredag 20 mars 2020

Utmaning gånger två ...


Sonen har utmanat sin pappa, sin mamma och sig själv på en fotoutmaning.
Den här första gången var temat "huvudlöst".

Jag gullbad pv att ställa upp.
Jodå.
På ett villkor: bara ett endaste försök och därmed basta.

Det var ovanligt långgrunt idag och isvindar i Skallkroken, men det lyckades någorlunda.
Tur för honom - pv - att han är inte är 2,01 lång en sån här gång.

Själv bangade jag.
Gick ut till grenhöjd, men vände om.
Pv sa att det var första gången någonsin han sett detta.
Ja, nån gång ska vara den första.

Snart till affären för fyra timmars jobb.
Det är tydligen lite kaos där borta.

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Oj han har ju blivit alldeles vild i vattnet! Det händer att jag blir inspirerad men här har det idag blåst isvindar och snöat emellanåt -aldrig i livet att jag hade klivit i havet för en huvudlös bild (fast resultatet blev ju bra!).

Elisabet. sa...

mossfolk: ja, jag fattar inte vad som hänt med honom! Och han verkar njuta av det också :)