måndag 15 juni 2020

Dagens fönster ....


Så här skrev den flitiga fönsterfångerskan i Portugal:

"Här kommer ett direktfönster!
Vår granne har haft hantverkare sedan början av april. Idag är de nästan inne hos mig - det här är från mitt arbetsrum.
Eftersom jag har jobbat hemma varenda dag de har varit igång, och bullernivån ibland varit rejäl, är jag nu ganska trött på dem ....".

//Dom där tre punkterna säger ju en hel del, hälsar Elisabet.
Och tack annannan för bilden! Jag försöker luska ut om ni bor högt ..,  mannen verkar i alla fall inte orolig att dråsa ner på marken.

Ps. När jag ska länka till fönsterfångerskan, brukar jag bara skriva en ett v på sökraden, så kommer genast Världen sedd inifrån upp. Inte nu längre. Nu kommer Volvo Penta båtmotor upp först av allt :) Ds.

Inga kommentarer: