lördag 7 november 2020

Kanske kan det hjälpa någon ...?


Ibland får jag höra att min blogg plötsligt blir halverad. 
Ingen högersida syns alls. 
Om jag går in på min Iphone och tittar på bloggen, då kan det ibland se ut så här. 
Omöjligt att gå in på några länkar till höger. 


Skrollar jag då ner bilden, tills jag kommer till "Visa webbversion" .  som på bilden här ovanför  och klickar på den, då blir det nåt annat.


Då kommer allt med.
Så funkar det med min mobil, i alla fall. 
Kanske, kanske kan det hjälpa någon?



1 kommentar:

Lena i Östersund sa...

Igår var såg din blogg helt plötsligt ut som vanligt igen utan att jag gjort någonting för att få bort den smala varianten. Mystiskt. Jag läser alltid din blogg på surfplattan, bara i yttersta nödfall på mobilen.
Jag sitter i min soffhörna och dricker kaffe och väntar på mitt 3-åriga barnbarn
som ska komma hit och bygga med Lego utan sin lillebror som är i åldern att allt åker in i munnen för smakprov. Storebror som enligt honom själv nästan är vuxen har ju kommit över detta stadie, tack o lov.
Önskar dej en trevlig söndag.