onsdag 10 maj 2023

Påhittigt ...

Sonen är å jobbets vägnar i Stockholm under ett par dagar. Alldeles nyss ringde han och berättade att han just då promenerade till hotellet; en ganska lång promenad visade sig. 

"Här är jättefina hus ., du skulle se!" sa han och tipsade mig om att gå in på google-maps. leta fram Hästhagsvägen i Sundbyberg och vandra mot Kyrkogårdsvägen och så kunde jag följa med längs hans promenad. 


Så underbart roligt detta var! 

"Titta på huset där till vänster, så fint det är ..., ser du!?" säger han mellan varven. 

Jo, jag såg och följde med. 

Tänk, vilken lycka att leva i en tid när sånt här är möjligt.

3 kommentarer:

Rexxie sa...

Hästhagsgatan 17, Sundbyberg såld 2017 för 10 200 000 (och efter det så har det nog ökat några miljoner till). Så smakar det så kostar det... :-)

(Hästhagsgatan 10 såldes 2021 för 12 550 000:-, ungefär lika stort).

Elisabet. sa...

Rexxie: ja, han sa det, att här är nog husen svindyra! Och jag tänkte, att det där kollar nog Darling Rexxie upp ,-)

Rexxie sa...

Du känner mig så bra numera! :-D