tisdag 23 maj 2023

Titta-in-tips ...

Att smaken är som den berömda baken, det vet vi ju alla. 

Mig faller i alla fall Gebbe Björkmans alster i smaken! 

Här kan man ta en titt på dem. (Glöm inte att klicka upp bilderna!)


Här den tavla jag själv köpte jag av denne herr Björkman och som jag tycker så mycket om.

Tyvärr sitter den lite avigt till, ovanför byrån här till höger om mig, men åt det hållet faller inte ofta blicken. 

Den borde få en bättre plats.

(Lyssnar just nu till Mix Megapol. Så mycket bra musik ., det är nästan så att fingrarna mot tangenterna följer takten i musiken. Just nu Avicii med Without you ...

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Så fin din fågel är. Tittade på hans akvareller och de var ju fantastiskt bra.

Anonym sa...

Gunnel: Och så vilsamma tavlor! Skulle - enligt mitt sätt att se det - passa bra i ett väntrum. /Elisabet