torsdag 6 november 2008

En bonusbild ...



"Hmmm...nu har jag hittat mängder av fönster när jag har gått igenom mina "digitala resor".
Jag skickar dom så kan du använda dom hur du vill.

Jag tänkte att du kanske någon gång får fönstertorka, och då kan det ju vara bra att ha några i reserv...

Ev har jag skickat några av dem förut. Jag har tidig demens, har noll koll.

Ja, det första fotot är inget fönster alls utan ett magiskt ögonblick då morgondimman lättade över byn La Roque Gageac, Dordogne i Frankrike.

Tänkte att du kanske skulle gilla det fotot, så det slinker med."

Avsändare var den här madamen, som den 29:e mars i fjol "tittade åt vänster ....".¨'


(Bilden är klickbar. Och värd att klickas på.)

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Såååå otrolilgt vacker bild:)
Ha en riktigt bra dag idag.
Kram Lallis

Det Mörka Hotet sa...

Kan bara hålla med Lallis: underbar bild och plats!

Anonym sa...

Som i en saga! Läckert.
/Småländsk tjej