onsdag 28 januari 2009

Ååå, hur lycklig blir man inte av detta ...!



"Hej Elisabet!

Du känner inte mig men jag börjar få lite kläm på dig...

Hittade din blogg i somras då jag googlade runt lite i och med att vi skaffat sommarboende i Smygehamn. Fastnade först för dina bilder, nu följer jag även med i vad du gör.

Känns lite udda, jag tom tänkte på dig då vi var på bröllopsresa 3-19/1 och fotade lite fönster.



Bilderna är från Kastrup, mellanlandningen i Frankfurt och så från Tobago där både bröllop och smekmånad tog plats.



Hälsningar och Kram

Åsa."

3 kommentarer:

Christina sa...

Så märklig bloggvärlden är, överraskande och rolig :)

Och Tobago - där bodde jag nästan i ett halvår när jag var 21 år! Oj, vilka minnen jag fick!

Elisabet. sa...

Christina: idag pratade jag med en god vän som sa .., lite frågande ....: "men vad då tycka dom är underbara som skickar bilder ...? du har ju aldrig träffat dom?"

Det är det som är så förunderligt med bloggvärlden.

Att det blir som vänner bland helt obekanta människor!

Och oj, vad du har varit med om mycket, Christina!

Christina sa...

Men vilken konstig kommentar du fick från din vän Elisabet!
Det är ju ännu underbarare att folk du aldrig har träffat skickar bilder, än tvärtom!

Tänk så olika vi tänker.

Om Tobago: hade jag haft chansen när jag åkte hem, så hade jag släpat med mig en tam ekorre och 5 hundvalpar som jag hade hittat övergivna och fött upp med nappflaska.