fredag 11 december 2009

Ännu ett fredagsfönster ...



"Hej Elisabet!

Kul att höra att du är ute och går redan!

Jag åkte till Ystad på jobb idag och tog då en liten fönsterbild medan jag åt min lunchmacka och drack mitt kaffe (mobilkamera, så kvaliteten är inte den bästa).

Tror inte du behöver någon närmare beskrivning ...

Ha det så bra!

Carita."


// När jag nu på morgonen kollar min comhem-post, så upptäcker jag ett mail som blivit liggande i ett par veckors tid. Det är från Carita .., f.d. klasskamrat till en av mina döttrar och tänka sig att den rara madamen har haft vägarna förbi Ystad och nu är så rar att hon skickar en fönsterbild!

När vi i somras besökte Malå och stod utanför Sparbanken, då kom Caritas mamma och pappa och hälsade så glatt och av pappa Tage fick jag en sån vaaaarm kram och han berättade, till min OERHÖRDA förvåning, att han brukar läsa här på sidan!

I flera dagar efter (läs: månader!) blev jag så glad av dom orden.


Och tack snälla Carita för bilden!

5 kommentarer:

Ingela sa...

Och Carita lever ihop med min kusin R. Större än så är inte världen.

Elisabet. sa...

Ja, och är inte Carita och R ..,. eller var dom inte klasskamrater?

Carita sa...

Jo, det var vi!

Carita sa...

Och med Ingela som klassföreståndare ett år, så ja, det är en liten värld.

Elisabet. sa...

Carita: se där .-)