måndag 7 december 2009

När man inte har koll ....


En hel vecka är det sedan jag adressändrade dagstidningen, den som jag älskar.

Tro inte att den har anlänt.

Så idag var jag ganska irriterad när jag ringde tidningens kundtjänst.

Och så sa jag som det var .., att nog hade det väl ändå tagit lite vääääl lång tid?

F a k t i s k t.

Då säger den unga damen att hon vill få mitt kundnummer, så ska hon kolla upp det hela.

Och så kollar hon.

"Ja, men du har inte betalat den senaste fakturan ...", säger hon då.

Vänligt.

Men b-e-s-t-ä-m-t.

Ojdå.

Kära nån.

"Jaha, ja, men tack då ....", säger jag.

Skamset.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skämmes!!!Babsan

Linda sa...

Sydsvenskan i tre månader finns att få, om man vill roa sig med den i landet Halland?

Christina sa...

Hoppsan ;)

Elisabet. sa...

Babsan: ja, öronen hänger till backen !

LindaLotta: absolut! emottages med största tacksamhet .-)

Christina: ,-) Lätt pinsamt.

Linda sa...

Självklart!