lördag 6 mars 2010



Så här är det.

Nästa vecka är min sista på, åtminstone fyra månader, här i landet Halland.

Sju dagar ytterligare.

Då tänkte jag så här, apropå inlägget här under: om ni har lust .., skulle ni inte kunna ta en bild på er älsklingstavla som ni har där hemma?

Eller, om ni har någon som ni inte har kunnat få fatt på, men gärna skulle vilja ha?

Och så mailar ni den bilden hit och gärna får ni berätta varför ni tycker om just den tavlan, så ska jag göra som ett litet galleri av bloggvännertavlor.

Om ni har lust, alltså.

Adressen är: bisse151@gmail.com

(Och bilden här ovanför, är en tavla av Anna Ancher som är en av mina stora favoriter, men jag har den inte i min ägo. Tyvärr. Notera fönstret som speglar sig på väggen.)

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det ska nog kunna bli, det. Men jag väntar tills det är dagsljus.

Fast... hur ska jag kunna välja... jag har tre favvisar.

Elisabet. sa...

Bloggblad: ta alla tre! Det är ju bara kul!