söndag 25 juli 2010

Ett kvällsfönster från Cecilia N ....



I början av juli avled min dator och jag har alldeles totalt tappat bort mig i vilka bilder som jag lagt in här på sidan?

Kanske har jag redan visat den här, men det må i så fall vara.

Fönster, - och solfångerska var ingen mindre än madamen med så gott minne, nämligen Cecilia N. (Och Cecilia .., ja, det kan ha varit den bryggan du undrade över .., men det finns säkert sex stycken likadana .., så helt säker är jag inte.)

Så här skriver hon:

"Strax söder om Norderport i Visby ringmur finns ett snyggt murat hål som solen lagom fick plats i när jag passerade."

2 kommentarer:

Cecilia N sa...

Nära skjuter tillräckligt bra. I det här fallet.
Värre när frysboxen står tom ...

Margareta Lundgren sa...

Vilken underbar bild. Man blir ju glad intill själen av detta ljus!
Kam och tack för den!